The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Saturday, September 12, 2009

Kõik asjad, mida me elus teeme on tähendusega. Kõik otsused ja pisiasjad viivad inimese järgmisesse päeva.
Siinkohal Kadri: Alati kui ma Sinu koduuksest sisse astun on sellel see tähendus, et Sa oled kallis õde.
Lihtsalt eelmine kord oli ettekäändeks pluusi toomine, aga see jäi minu kätte. Ja Sinuga kudumine ehk siis Sinu kudumise vaatamine on nii armas ja tore :)
Praegu olen ma emmega kahekesi kodus. Isa on sõpradega Soomes. Ma ei väsi kordamast, kui kallis ja armas on minu ema :) Isa ka muidugi.
Peale seda nädalavahetust saan ma koju alles kolme nädala pärast. Ja trenni broneerimine keelati mul üheks nädalaks ära, kuna ma unustasin ühe treeningu ükskord tühistada...sain karistada. niuniuniu
Täna on mul paha tuju. Ma olen rahulolematu. Ma vingun liiga palju ja räägin nii palju mõttetut möla. Kui ma seda tähele panen, siis ma saan alati vihaseks enda peale. Ja siis üldiselt käitun ma teistega ka natuke halvemini. Sorrrrrriii. Tujutsemine on nõme asi. Milleks selle peale aega raisata...kui selle asemel saad kallite inimestega hoopis naerda.
Järgmine nädalavahetus peaks tulema nummi...ma väga ootan, et saaks oma nunnut Ringat näha, mnjäu :) Kall, ma tean, et sa kardad mind, aga tule ikka külla :) ma zöön zu ää
johhaiiidiiii ma lähen nüüd õppima, et tühjast ei ole vaja tüli teha :))))) zääzezt elevanti nagu.
Muidu õues päike paistab ja ilm on soe...Juku jookseb ümber Eve poe

1 comment: