The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, September 20, 2009

Lõbutüdrukute eilne õhtul oli täitsa lahe. Istusime kõige pealt minu juures..jutustasime. Ja siis läksime Ülemistesse..Triin ostis omale salli ja Kadri leidis omale sellised unistuste kingad, millest õhtuti tekiall unistada :D Mul on ka sellised musirullid täitsa olemas ja ma kavatsen need kunagi osta ka...niiiiiiii ilusad. Siis läksime videolaenutusse ja võtsime neli filmi. Käisime toidupoes filmi kõrvale näksi ostmas ja sõitsime Katsi juurde. Esimese filmina vaatasime Benjamin Buttonit. Teisena P.S Ma armastan Sind...see on väga hea film. Sellised filmid tekitavad mulle alati sellise tunde, et tuleb ikka täiel rinnal elada. Ja siis mul alati suur tahtmine hea olla :D Ja kuna see oli armastusest, siis see ajas isu peale musu vastu hea olla..vahelduseks :D vahel harva võib ju. Ma olen selline ülemõtleja ja vingun ja tekitab probleemi seal kus pole..anna andeks :)
Kolmandaks vaatasime Mässajate tänavat...aga see jäi pooleli, sest kell oli mingi pool 4 hommikul ja mõtlesime, et läheme magama. Ärkasime hommikul pool 8 üles ja hakkasime vaatama Abielu Vegase moodi...me olime kõik seda miljon korda näinud, aga see on ikkkkka veel hea film. Mõtlesime, et selle filmi vaatamine võib meie pühapäeva mõjutada ja selle eriti ilusaks teha(hommikune rõõmuslõbusarmas tuju). Võib-olla sellepärast ma tunnengi ennast täna kuidagi teistmoodi..paremini. Täna koju tulles ka vastutulevad inimesed aina naeratasid. Sarnane tõmbab sarnast :D
Igatahes oli tore õhtu ja tahaks sagedamini õdedega selliseid asju korda saata.
Tööl käisin ka. Väsimust mul pole millegi pärast üldse..
Praegu ootan millal jälle külla tullakse ja peale seda lähen Juhkentali metsa telkima.
Homme saab vist jälle trenni. Uus kava on ka, päris ärevvvvvv :D Uue kava lugude listi kuulasin läbi...mitte nii hea kui tavaliselt, aga siiski mõnna-mõnna.
Raamatut ma loomulikult lugenud ei ole, see on niiii igav lihtsalt. Ma loen koguaeg ühte sama lehekülge ja ma ei tea ikka millest seal räägib.
Homme saan vist omale rullikad ka, siis seni kuni ilusat ilma jätkub, saan rullitamas käia :) aga vbl ei käi ka, ma pole veel otsustanud :D

Igatahes jah, elu on ilus :D
Ja Kadri, me peame oma nunnud ära ostma, muidu nad arvavad, et me ei armasta neid..
Olge mõnnad. mõnnamõnnamõnna :D
Ohhh, ja kaubamajas olid täna beebiporgandid KAHEKSA EEKU :D
mida päeva :)))

No comments:

Post a Comment