The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, September 24, 2009

Homme on see kaua oodatud päev, kus tuleb külla mulle miamoor Maxim. jess jess jess :)

Muidu lood sellised, et täna pidin pool 7 kodust lahkuma, et trenni minna, aga ma magasin sisse. Ma olen suht kurb...tahtsin väga minna. Aga ma olen natuke tõbine, selles suhtes oli mitte minemine positiivne. Haigeks ma küll jääda ei taha.
Teisipäeval käisime siis Kadriga proovimas laulukoori sisse saamist. Veel ei ole teada, kas me sinna saame või ei. Igatahes oli seal sedasi, et pidime üksikult kõige pealt hääleharjutusi tegema ja siis mõnda laulu ilma saateta laulma..ma siis laulsin, et põrdal on maja metsa sees :D Muidu tundus lahe, koorijuht on selline sõbralik ja nakatab natuke oma energilisusega.
Koolis on ikka selline päris normaalne. Hoopis teine asi..selles suhtes väga ikka meeldib. Keemia õpetaja juttu on päris valus kuulata tegelikult, halb hakkab..ekss-juu. Eks kohati ikka paneb kool muretsema, et võiks ja peaks rohkem püüdma ja õppimisega tegelema.
Täna õhtul lähen korraks koju. Näen vanemaid ja oma kallist blondiini :D Rullikad saan ka linna võtta, siis saame Valeerikuga nädalavahetusel ennast lõhki kukkuda. Kahju ainult, et kohe tuleb lumi maha, pole enam kaua võimalust rullitada.
Hihihii, praegu vaatan Canada´s next top modeli teist hooaega ja räägin ühe hulluga-Ringanaatoriga. Marko panid meid mõlemaid täna orkutis sõbraks...nii KIFT :D
Mul jälle vaba päev ka muuseas...siiamaani on kõik neljapäevad sellised juhtunud, borkeeeeee ?
Linnas on nõme päev otsa laiselda..tahaks aina teha midagi.
Mis mul veel siis öelda on ? Kui ma nüüd ausalt ütlen siis...ma söön porgandit.
Ja lõpetuseks tervitaks kõiki Säästu Marketi kassapidajaid.

No comments:

Post a Comment