The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, December 28, 2010

Hei!
Õuna-kaneeli tee meega on nii hea. Tõeline mmmmmmmmmmmmm. Veetsin just päris mitu tundi Mammu seltsis ja väga mõnna oli sõbranjetada kui nii harva näeb. Ja kui mõned päevad olen tundnud ennast veidi sandisti ja pole suurt tuju olnud, siis väikeste laste juuresolek paneb elama. Lihtsalt see pisike kivi, mis oli mu sisse ära eksinud on nagu täiesti kadunud. Aga eks need kivid vahel tulevad ja lähevad.. midagi pole teha. Kividele tuleb osata ilusasti öelda, et nad kus kurat minema läheks :) Igatahes Mammu poiss on imeline. Aga imelistel inimestel tulevadki imelised lapsed.. kes siis seda lihtsalt valemit ei tea.

Kui tüdrukutega jõule pidasime Liia juures, siis võtsin temalt oma inglise keele parandamiseks ühe paksu raamatu "The host"... ja ma laiskvorst pole sellega teisest leheküljest kaugemale jõudnud.
Ma peaks omale kuhugi mingi tuumapommi tiksuma panema, siis äkki tegeleks rohkem vajalike asjadega. Kõik mu kooliasjad aina seisavad. 12 aastat aina seisavad.. raaaahulikult ühe koha peal. Koolis on meil hästi tore ja abivalmis raamatukoguhoidja, kes alati nõu annab ja aitab. Ta andis mulle kirjadnuse eksami kordamisküsimused. Otsis mulle erinevad raamatud ja õpikud nende täitmiseks ja printis isegi tasuta mulle need küsmused välja.. ja ma peaksin neid täitma. Aga ei... siinkohal peaks järgmine tuumapomm tiksuma. Aga las need asjad siis aina seisavad rahulikult, ma joon teed ja chillin facebookis onja.

Peale tänast Mammu külastust käisime kinos. Musu ja Sassi ja Raineri ja Sandraga.
Musu just helistas. Ta on mul nii armas. Ja kõik head sõnad mis olemas on, on kökimöki selle kõrval kui hea ta minu jaoks tegelikult on. Jei :)
Tee hakkab otsa saama ja pealegi mu tuba on nagu mingi 5-aastase jõmpsika oma ja ma pean seda koristama. Ei muidu ma olen täiega korralik :)
Votttttttttttttt niiiiiiiiiiiiiii pupsikud. Tänan teid südamest lugemast :D

Muideks Kristel... leidsin kapist lubatud vidinad, mida sa võiksid kõrvakatele kasutada. Nad ei ole küll ülilahedad, aga äkki kasutad kunagi. Võtan kaasa kui järgmine kord teatris olen.

hõaaa :D:D:D:D:D:D

No comments:

Post a Comment