The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, November 24, 2010

miu miu

Terve päev on mulle lund näkku tuisanud, ma olen peast juba täiesti tuisupea :D:D
Nädal on senimaani olnud väga kena. Pole juba kaua aega kooli sattunud ja kodus mõnnasid raamatuid lugenud ja tööl käinud ja piparmündi teed joonud ja sõbranjetanud ja jõuluplaanidest äksi täis olnud. Aga esmaspäevast peaks totaalseks tuupuriks hakkama. Nädalavahetusel kavatsen omale üüratu virna kirjanduse materjali hankida ja vaikselt sotti saada, mida ma siis täpsemalt tuupima hakkama pean. Pätsan kuskilt omale veel inglise keelseid raamatuid, et sellega ka asjad kuhugi paremuse suunas liikuma hakkaks.
Kahju, et mul nii harva selline elutuhin peale tuleb, aga miumiu kui rõõmus ma olen. Kõik tundub hea ja tore ja mõnna ja ilus ja rahulik ja armas ja kõik nurgatagused on päikest täis. Jeii!
Muideks, nii vähe kui ma sellel aastal poodidesse sisse jõuan piiluda, siis alati satun ma ahastusse, et ma miljonär pole :D kuigi kole on asju ihaldada.. need küll muudavad olemise tõesti kohati paremaks, aga sellesse takerduda on tõeline haigus. Endast tuleb rõõmu tunda...ka ilma riieteta ja kõrvarõngaste ja kingadeta (hea meelega võtaks sõnad tagasi :D)
Mis siis veel ?
Rohkem ei oskagi, homme loen oma raamatu lõpuni, kui silmad lugemisest katki pole läinud. Võib-olla lähen trenni või teen midagi muud, mis rõõmsaks teeb.
Reedel teen Harry Potteri maratoni ja teen küpsisekooki :D

Jah
tahaks oma kalludega koos limpsi juua ja olla ja pläkutada maast ja ilmast
aga saab, saab..kõike saab
kõike

olge paid ja head ! ja kõndige teel ettevaatlikult... häästi tasa tasa... sest tee on libe ja väiksed, imetillukesed pikapäkad on ka taas liikluses, miumiu :D

mu pesumasin teeb karmi häält

..ja alumine naaber loobib taldrikuid, koos oma pojaga... numsi

No comments:

Post a Comment