The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, November 17, 2010

Ma pole üldse korralikult magada saanud see nädal. Kassil siin on mingi jooksuaeg ja ta karjub hommikust-õhtuni ja hilisõhtust jälle hommikuni. Jää ometi vait palun!!!!!
Voodist välja tõustes oli lumi maas :) võiks juba selline paks ja püsiv lumi olla, selline märg lörts on suht hall värk.. aga linnas ongi see lumi hall ja must ja mitte üldse talvetunnet tekitav.
Nädal on läinud kooliselt ja töiselt ja eile käisin isegi jõusaalis. Isegi päris mõnna oli. Lähen vist isegi täna jälle. Ja ma valetan jälle, sest kooliselt see nädal pole läinud.. eile ma kooli ei viitsinud minna ja kaks ülejäänud päeva olin ma lauataga poolunes. Täna on kella 10-22 põhimõtteliselt töö. Ka ching nagu !
Isadepäev oli ju ka vahepeal :) Käisime Loksal issisid meeles pidamas ja vanaisa süntarit pidamas. Käisime isaga mere ääres jalutamas. Nägin üle pika aja Triinu ja Ringat nägin ja.. ootan jubedalt, et saaks ka ennast hularõngana tunda koos Sinuga :)
Votttttt. Olen veel oma eksamites enamvähem otsusele jõudnud ja kuna ma valisin väga lihtsa tee, siis mul on suur koorem südamelt langenud. Ja järgmine aasta tundub nii lahe.. aga ma veel üritan kahe jalaga tänases päevas olla :)
Ooo party party party.. ma olen nii unine ja näen välja nagu zombiiiiiiiiii. Aga midagi pole teha.. kõik on nii ilus ja tore ja tuleb püsti tõusta ja tegutsema hakata jah jah jah :)

Wiuawaua wii wii wii :D

Mu nina valutab...

No comments:

Post a Comment