The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, June 8, 2010

Oii tere inimesed
Juhtuski see mis ma kartsin, et juhtub...geograafia eksam toimus, keegi ei pannud koolile enne pommi alla. See ei läinud kahjuks eriti hästi, eks tulemusest ole näha. Ma loodan, et saan 20 punkti kätte. Maha ei sure ma nagunii, juhtugu mis tahes.
Nooooohhh ja mis ma siis veel teinud olen ? Ndv käisid Kats ja kalamees külas. Kats on mul lahe.Triin tuleb ka see nädalavahetus ja ta on sama lahe. Lõbutüdrukute värk. Andra sai vahepeal aasta vanemaks, musimusimusi Sulle 19 aastane kokapliks. Alustasin jooksuhooaega ja senimaani põlved tunda ei anna. Igapäevaselt hängin peixiga ja üritan mitte elu maha magada. Võitlen peaaegu igapäevaselt oma halva tujuga. Rõõmustav, et ta pole mind taga ajanud umbes 3 päeva...saaaaaaavutus.
Mammul käisin ka külas. Olin seda lubanud umbes kõvad viis kuud. Järgmine kord tuleb kiiremini, ma luban :) Sikut nägin ka...wii
Täna on mu isa sünnipäev...häppi häppi bööftei

tsau ilusad ja head

No comments:

Post a Comment