The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, June 27, 2010

Good morning :)
Kell on 7 hommikul ja ma olen duracelli jänku.
Täna peaks õde tagasi koju tulema. Teine õde on ikka Nänni juures maal, külameestega tutvust tegemas.
Ma lähen täna Tartu, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Muidu käisime ükspäev sõpsudega paadiga sõitmas, ma sain aerutamise selgeks ja üldse ülimõnna oli. Seal olla õhtuse päikse ajal, kallite inimestega oli lihtsalt ideaalolek. Oh ja hetkel pean ma isa norskamise saatel kiirelt pesus käima ja bussipeale minema. Ma pean tänasest igati pai olema, kokkama hakkama ja vingumine on ka täiesti keelatud. Me oleme õe korteris ja seal läpparit meil polee, hihi...käime võib-olla Ringa juures korra päevas, et facebookist maad uurida :D:D orksis ja reidis ja
Emps läheb mul Haapsallu kooli ja iss jääb üksipäini jalkale kaasa elama. Pühapäeval läheme koos empsile järgi ja tripime suts ringi.
Oliviat olen näinud. Ta on nii 5+...ja ehtne näide sellest kuidas elus on kõik kättevõtmise asi. Õhh, temaga rääkides ja õhtul koju minnes oli mul küll tunne, et m.i.k.s ma nii palju asju olen maha maganud ja nii paljud rongid minema lasknud. Aga kunagi pole liiga hilja.
Mammut nägin ka...kallllllllllllllllllllllllli Sulle!!
Enivei tüdrukud ja poisid...olge nunnud ja toredad ja sööge jäätist ja jooge midagi, mis paneb natuke lõbusamalt rääkima ja hoidke ikka oma prutasid ja peikasid ja sõbrantse ja emmesidissisid.
Olete kallud :)

No comments:

Post a Comment