The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, April 13, 2010

Uskumatu kui palju võib ilus ilm, kevad ja päike muuta. Eile oli siis koolipäev, ma olin kohutavalt väsinud, sest neli eelmist päeva olin ma 8-12h tööl...ja öösel magasin vaid mõne tunni. Seega ma olin zombi koolis ja tahtsin võimalikult kiiresti koju põgeneda. Koju minnes oli mul selline palaviku tunne, hommikul ärgates olingi lödi ja valutasin üle keha palavikust. Kooli ei läinud...tegelesin väga kasutute asjadega ja olen enda peale kuri, et ma oma aega õigetele asjadele ei kasuta...näiteks babahhbabahh on mul geo eksam tulekul ! Aga eiii, ma siin teen meemaske ja loen naistekaid ja kõike muu peale geo õppimise. Täis ain :D
Eile käisin veel Mammut vaatamas, nägime üle pika-pika aja, saime natuke lobiseda :) Eilne ilm oli nii ilus, et ma üritasin ainult kõndides läbi saada...väga mõnus oli. Õhtul koolist koju minnes läksin ikka bussiga, sest ma oleks teepeal kokku varisenud muidu. Nonehh, trenni sai ka eile üle pika aja...Homme plaanin täiesti terve olla ja ka trennis käia ja siis kooli minna.
Kuna kevad on käes, siis ma tahaks hirmsasti jooksmas käia, aga kainelt mõeldes siis ma sellega soodustaks seda, et 50 aastaselt ma käin kepiga. Põlved lihtsalt ei kannata. nuux nuux
Ma asendan selle siis rohke kõndimisega.

Muusikalist on küll juba täitsa kopp ees. Nädalavahetusel oli üldse lihtsalt räige...väsitav. Ja inimesed panevad ka ikka aega-ajalt käsi kokku lööma, mõned on ikka tõelised tainapead. Mõned on tegelt vähe öeldud...värvilisi lehmi on ikka liiga palju. Pühapäevaks olin ma täiesti kurnatud ja siis läks kõik pahasti ja ma olin äärmiselt sitas tujus...nutuisu oli.
Tädi Kati käis ka lastega vaatamas ja...neid oli armas korraks näha, nagu ikka.
Neljapäeval oli siis väike õnnetus ka, kui etenduse ajal eesriie põlema läks...aga õnneks oli õnnelik õnnetus.
Aga pole luguuuu see tööl käimine, üldiselt on ikka lõbus ja naljakas.
Ohh jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh šögadimögadi
Laupäeval siis on plaan Tartusse minna. Raut vol 2.
Ma ei oskagi midagi rääkida rohkem. Iga korraga mu sissekanded aina igavamaks lähevad :D

Aga ma olen hetkel väga rahul (v.a oma geoõppimisega) ja õnnelik. Kõik tundub ilus ja tahaks kõigi vastu hea olla :D
Kui ma nüüd ära sõnusin siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis ata ata
Naerge ja tehke palju nalja :D hüpake ja karake ja olge peoleod ja istuge päikse käes ja sööge šoksi

No comments:

Post a Comment