The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, April 6, 2010

hello hello kitty :)
Sõin just ja nüüd on kõht nii täis, et kohe ei oska olla :D Käisin siis täna rõõmsalt koolis ja teatrist hüppasin ka läbi. wiii
Ja see nädalavahetus koju ei saa...tööööööööd on vaja teha. Rasket rabamist :D
Munadepühad olin kodus..üldse väga pikalt viimasel ajal olnud nii, et paras mulle, et tööl pean olema :D
Ndv oli armas. Andrat nägin üle pika aja :))))
Ja mul äärmiselt äärmiselt äärmiselt hea meel, et mul sai mõne söberiga vaikne aeg läbi :D juhu
Ullat nägin ja...jõime natuke :D õige tsipa :D
nomaitea?!?! Koolis peaks vähe tublim olema nagu ikka...geo eksam tulekul ja peaks kohe kõvasti tegelema. Õde sai aasta vanemaks ja...perekesksel munakoksimisel lõi Triin mu armsa munakese kohe katttkiii :D Kõik käisime ndv kodus :)
Ah mingit sokki tuleb ainult välja...ei oska kirjutada :D see on veel ka ütlemata, et ma see nädal trenni ei jõua.....kas pole mitte kurrrbbb ??
Ja päikest võiks rohkem olla !!!!!!!!!!!

omg what have i done(dooo itttt agaaiiiin) hihihhiii, teate seda laulu exxx :D
(kkkkk) bai

No comments:

Post a Comment