The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, March 31, 2010

wuhu, ma magasin praegu 15h järjest :D Eile läksin suure peavaluga poole kuue aeg magama ja nii see läks. Vähemalt pea ei valuta enam ja sain oma väsimuse välja magada.
Homme on lähen käin vbl teatris :) ja siis on mul hambaarst :) ja siis lähen Kadri juurde sünnipäevale :)
Reedellll lähen noorpaariga vinni ja seal on ka Triiiiiiiiin !!
Aga nüüd lähen ma trenni :) ja kell 15 on kool..täna on kunstiajaloo kt...mis on suhteliselt kerge vist. See aasta on marukiirelt läinud...ainult 2 kuud veel, uskumatu.
Ja ma väga loodan, et päikesepoiss annab ka ennast rohkem näole.
ollllggguuu siis :) jaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixxx :D

seljakotid selga tõtõtõtõõõõ... Apelsin on mu lemmikbänddddd

No comments:

Post a Comment