The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, March 30, 2010

k.e.v.a.d

Juhuuu ;) niiiii supermõnna kui teed ära kuivavad ja päikest rohkem näeb, ma äksis kohe :D

Vaheaeg möödus igavalt, aga tore oli mõnda musirulli näha. Ja plikaaaaad, kuhu siis meie supadupa party jäi ? :D
Keemia töö sain 3, mida oli mul hädasti vaja :D ja mata töö sain NELJA. jeiii
HSM hakkas pihta, ma pole veel näinud. Kunagi enne käisin proovi vaatamas ja sel hetkel polnud see veel suurem asi. Aga muidu on kipa, et asi hakkas, siis on teatris palju lahedam.
Reedel saab mune värivda, wiiii :D:D:D
Täna lasin koolist jalga viimastest tundidest..täiesti uskumatu kui rets täna oli. Mu silmad olid täiesti kinni kiilunud ja pea hakkas ka lõpuks kohutavalt valutama. Siiamaani valutab, ma isegi ei tea kas julgen trenni minna.
Päike paistab praegu ja see on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilus ja kevadel on alati nii kaiff olla.
Jah noh noh jah, ma praegu rohkem ei räägi. Mõelge siis ilusatest asjadest :)

No comments:

Post a Comment