The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, December 4, 2009

väike nõid

Tere vorstipead,
ma tulin just töölt ja ma olen väsinud vist...jalg valutab ja miljoni asja kallal viriseks, aga milleks eks ??
Täna esietendus "Väike nõid" juhu
Ja õhtul oli smilersi kontsert...uuuuuuuuhhhh see oli kõvv. Kuigi jehh, süsteemid taetris on niii sassis ja kõik mis publikule ei meeldi, saame meie enda kaela.
Täna ma esimest korda koju tulles kartsin, et äkki saan kurikaga peksa :D ma ei tea...oli kuidas hirmus kaks tükki. Purjus soomlased loivasid mööda tänavaid. Vorstipead....
Täna oli alles esimene 12 tunnine tööpäev...neid tuleb veel 20. Siis jaanuaris ikka puhkan asja eest. Ja vähemalt saab ikka teatris kino ja seal on armas olla...
Koolis hakkavad ka kursused välja tulema. Klassipilt tuli ka ja ma näen seal välja nagu uuuffffooo, ma hakkasin just pildistamise ajal poosi vahetama...ja siis ma käin mingi väärakas, puudega tolguse moodi :D
Einoo, tegelt tahaks praegu läbrakat teha väikest viisi :D aga homme hommikul peab tööpostil olema ja aeg on magama minna :)) homme tulevad sugulased teatrisse...ja mul on umbes täpselt neli etendust...nii, et puhkepaus on vaid kauge unistus.
Jei, möllake siis ndv minu eest ka. Tsaupaka :)

No comments:

Post a Comment