The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Saturday, December 5, 2009

jou

jou
tulin alles töölt...olen väsinud ja jõudsin öösel haigeks jääda.
Täna käisid teatris Kati ja lapsed....ja tädi Anu :)) armas oli, kuigi ma pidin pärast etendust kibekiirelt teisele etendusele jooksma. Kadri käis ka isegi teatris täna :) Ja õhtusel etendusel Köismäel pidime mingisuguse kõige kõige kõige ülemise tornikorruse tuled ära kustutama...ja me ei leidnud seda. Siis ma helistasin kellelegi...ja ta hakkas mind juhendama ja ma võin pea anda(isegi käed võin anda), et seal kummitab :D see oli hirrrmuus(kaks tükki). Aga vbl olen ma kõrges palavikus...sest alkoholi ma polnud tarvitanud.
Ja täitsa pegensis ma ütlen...ma sain üleka...pelmeeniüleka :D
Homme jällllllllllle tööle ja peale tööd Katuga jõulukinke ostma. jeiii. Ma loodan, et ma haigemaks ei jää...tööl peab käima eniveiii, surnult või elusalt. Homme haisen tööjuures normaalselt...sest ma sõin kilo küüslauku ära praegu :) präääääääägast. Ma tahaks hullult poodides käia...ilusate asjade isu on. Järjekordne lahe laupäev...üksi kodus koos pelmeenide ja klubimuusikaga.
Olgu, mul jutt täna ei jookse, suht hale vorstipea olen :D Lähen keeran kerra
Head ööd jääkarud. Ärge haigeks jääge. Sööge ikka küüslauku ja mett ja...kandke villaseid sokke :)

No comments:

Post a Comment