The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, November 20, 2009

Mis see siis olgu nagggggu, ilm on koerakas.
Ma olen megaväsinud...täiesti lödi. Kavatsen oma ndv maha magada.

Ma sain oma detsembri graafiku kätte ja ma olen jõuludeks surnud.
Muidu see nädal oli normaalne...tähendab tegelikult ebanormaalne, sest ma käin ainult koolis ja tööl, muuks ei ole enam pika päeva lõpuks aega, ega tuju...ja see on suhteliselt ebanormaalne. Seda peab kuidagi muutma, sest ma tunnen, et see räige lällamine on puudu :D
Eile käis muidu emps mul külas. Hängisime ehete- ja raamatupoodides. Päris sisukas päev. Õhtuks ma olin nii väsinud, et ma oleks peaaegu nutma hakanud väsimusest :D hädapätakas.
Trenni ma seenädal ei jõudnud, kuigi oli isu.
Ma ei oska midagi rääkida enam :D praegu ma mõtlen, et millest ma üldse siin koguaeg lobisen, kui ma ainult tööl ja koolis käin ?

lahinguväljal näeme, raisk :D

No comments:

Post a Comment