The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, November 13, 2009

jeebus jeebus

Mu jopel on õuelõhn küljes...see ei meeldi mulle. Lörtsis talve lõhn :D
Muidu nagu tulin ka just lörtsi seest ja mu jalad valutavad külmast...sõrmed ka ei liigu. Nägin Ringat ja Tanelit wiii
Aga homme kiman Loksale. Sugulastega peame vanaisa sünnipäeva. Mu armas vanaisa saab 81 aastaseks.
Koolinädal möödus muidu uinamuinalt. Talve õhtutel pimedas on eriti rets passida mingi 21ni koolis. Teisipäeviti on ka rets, hommikul pimedas kooli ja pimedas saab koju...olles sama loll kui hommikul tundidesse minnes. Päevavalgust ei näegi...pole olemaski nagu. Aga üldiselt kui mõnna lumi maas, siis pole talvel häda midagi. Peaasi, et seda shitttta alla ei tule mis jalad ja juuksed ja riided märjaks teeb. Teisipäeval ma sain nagu lumepalliga surmava hoobi vastu pead...aga ma olen elus.
Jah vehh ???
Jah vehh ???
Kolmapäeval käisin tööl ka...mis seal siis toimus? Mitte midagi meeldejäävat...hea tuju oli ja Helis oli armas. Ainsad asjad mis meeles on.
Nädala sees käisime Mummuga poodlemas ka.. kõrvarõngaid vaatamas. Uiuiuiii sain omale metsikult lahedad kõrvakad, jee. Ja siis eile enne koju tulekut käisima ka lambist kodu lähedal jalutamas ja leidsime lahedaid kodutarvetepoode...katsusime kõik vidinad ja istusime kõik diivanid läbi. Humanas käisime ka, seal oli üks silmipimestav kampsi...aga ma olen hetkel isegi Humana jaoks vaene. No kõrvarõngaid saab alati, aga mitte riideid. ooooeeehh, ma olen vaene.
Ja Mumm oli juukseid värvinud ja siis ma ikka pidevalt mõtlen, et peaaaakkkkssss ka värvima, aga deem, ma nii palju vaeva näinud, et kartul olla. Sügisel mullast välja kaevatud kartul.
Üldiselt on lood nii, et pühapäeval on mingid ülerahvastatud kontserdid, kuhu ma mitte minna ei taha :( aga keegi minu käest seda ju ei küsi. Aga vähemalt mul on seal naiskad, kellega naerda saab.
Järgmine nädal saan jälle nädalavahtuseks koju tulla. Aga siis peab jõuludeni tööl olema arvatavasti. Elame üle...
See on tõesti tore, et mul on see aasta hoopis teine asi linnas olla. Kerge. Tore.
Muideks, meil on kodus vaiiiipp :) tatsame iga õhtu seal peal...ja õpime beibenägu ja reidinägu tegema...kuigi neil erilist vahet pole.
Oo ja siis Mammu valgel hobusel kappav zorro sai täna 25 aastaseks. Palju õnne Sulle :)
Homme näeb igast erinevaid kullatükke :) tädisid, õdesid..
Õed mul Koit Toome fännid. Õed Lõbusad :) tsaukiiii, teen teile musikalli karulane jenkat
Ringa, Sina kullapai saa terveks ja oled mulle nõnda südamelähedane :D

head ööd vandersellid frikadellid ja petersellid jahh vehhh ??

No comments:

Post a Comment