The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, November 24, 2009

Jõudsin koolist. Meil oli pildistamine täna, issver sussver. Muidu koolis oli suht igav ja äärmiselt väsitav. Teisipäeviti on tõesti iga kord tunne, et tõmbaks lesta sealt...10 tundi nagu. Isssand...kas sellist Eestit me siis tahtsimegi ?
Eile alustasin jälle trennidega. Pidasin natuke vahet vahepeal. Igatahes mõnna oli, aga täna olen liikumatu...lihtsalt piin on kõndida. Ja ma käsin nüüd endal vähemalt ühe korra päevas kõndida trepist üheksandale, mitte ei kasuta lifti. Kui sellise normaalse tempoga tulla, siis üheksandal tahab pildike kotti pugeda :D aga võib-olla oli täna selline olukord, sest ma olin hannggrriii.
Homme hommikul on jälle trenn, wii

Juuuba saab november läbi, mis te teete nali vehh ? Aeg läheb nii kiiresti lihtsalt. Nädalavahetusel lähen ma maale arvatavasti, Nänni juurde. Pole ammu käinud ja seal on hea jooksmas käia. Kuigi ma natuke kardan üksi metsavahel olla. Päris murdjad vennad elavad metsas juuuuu !?!?!?!
Ja siis hakkab detsembrikuu, mis on niiiiii hull ja kiire. Aga jaanuaris jälle on lebo. Kuigi ma siiani arvan, et pean rohkem noore inimese elu elama, on mul hea meel, et detsembris on tihe graafik.
Muideksss, ma räägin nüüd minevikust. Nägin nädalavahetusel Kairit :)
Kairpix on nagu aku, mis Sind positiivselt laeb. Poes võiks ka selliseid naizkasid müügil olla...siis saaksid kõik endale muretseda sellise :)
Õhh ja mul on veel miljon inimest järjekorras, keda ma illllgelt näha tahaks, aga need asjad lükkuvad koguaeg edasi :(
Mampsik magab ja meil raadio üüüüürgab...kahju vaadata :D panen vist varsti suurest headusest vaiksemaks. Meil just perekondlik õhtusöök lõppes. See on kena, et me ei tülitse. Räägitakse küll, et sõbrannasuhted lendavad vastu taevast. Me oleme erand erand erand. Ja kui ma nüüd ära sõnusin, siis on täitsa pekkis.
Varsti vaja jõulukinke tegema hakata. Kohutav ???? Triin ja Kadri...andke vihjeid. Ringa...Sina saad nagunii kumminaise, nagu iga aasta :)))
Tegelt on jõulud armsad. See on häiriv, et muda lendab kahte lehte. Raekojas kuusk tänasest üleval :)
Ma hakkan nüüd oma kohustusliku kirjanduse kohta infi otsima Shakira ulgumise saatel.
Wuhuuuu
Wuhuuuu
Jahh vehh???

Rinks...ära helista mulle

No comments:

Post a Comment