The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, February 18, 2011

Ja teate mis eilne õhtu tõi ? :)
MITTE MIDAGIII :D Olin täiega igav ja ei käinud kuskil.

Aga täna on üks super super plaadiesitlus, kuhu ma tahaks väga minna, aga pole õiget kaaslast keda kaasa võtta. No muidugi oleks see Tanel, aga ta on eemal.
Hommikul siis ärkasin ja hakkasin õige pea Mammuga rääkima söögist :D lõpuks tuli nii ränk isu, et lippasin poodi. Õues on fantasticoooo ilm. Kaua ei kannata küll olla, aga kui ikka päike paistab tundub kõik 5+ Aga igatahes poes oli mingi müüja, kes leti taga irnus.. lihtsalt paaniliselt irnus. Nagu kmoon ? ma arvasin, et mul on midagi naljakat.. katsusin kohe oma püksilukku, et kas see on ikka kinni :D viga siiski polnud minus, sest vanaonu minu taga ajas teda nii kõvasti naerma, et ta lausa kõkutas kõva häälega. Vanaonu võttis kohe sõna, et mis ta irnub, et kas on naljakas kui inimene peldikupaberit suures koguses ostab ja tal oli seda tõesti suures koguses :) (Ringa ja Tanel.. see oli see sama müüja, kelle kõhupekk lindi peal seikleb)
Igatahes poest tulin ma välja ilma šokolaadita. Jah, see on plaksutamisekoht.
Kodus koristasin.. võitlesin kassiga ja üritasin talle selgeks teha, et ma ei taha kui ta minu toas käib. Miks tal siia üldse asja on kui ta mind kardab ? Ja no ma ei taha, et ta mu voodi peal lesiks ja mu kapikallal meigiasju ja muid nänni maha loobiks oma valgete käpakestega.
jngakgnfkbnökvbnijftögkjrngäbojn-zlfkä igjskjnh

PALJU ÕNNE SIKULE VEEL!

1 comment:

  1. Kassivihkaja:( sind ma enam uksest sisse ei lase.:D:D:D:D:D

    ReplyDelete