The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, January 19, 2011

No tere siis :)

Nii imelik on siin Tallinna kodus olla.. viimasel ajal olen siin suhteliselt vähe pesitsenud. Tahan koguaeg Taneliga koos olla, ma olen sõltuvuseeeees :D
Tulin just hetk tagasi töölt. Arvasin hommikul, et jeee jeee istun kaks tundi tööl ja saan koju kooliasjadele järele tulla ja riided vahetada. Teatrisse jõudes selgus, et ma pean seal 5 tundi olema ja see tegi mu nii kurjaks. See polnud loomulikult kellegi süü, aga mul polnud mitte midagi kasulikku tööle kaasa võetud ja ma ei jõudnud peale tööd kooliasju kodust tuua. Seega jäi kooli minemata ja mata kt tegemata.
Selle asemel läksin aga laulukoori :) väga lahe oli, ainult, et nii kaua pole laulnud,et eriti ei julgenud oma suud lahti teha. Mõned kõrvalolijad laulavad nii hästi, et ma parem laulangi tasa. Igatahes mul hea meel, et sinna läksin... olin linna tulles väga huvitatud sellest, aga sinna see asi jäi ka.
Mul viimastel päevadel selline magusaisu, lihtsalt ulme. Okei.. mul see magusaisu juba viimasel 19 aastat olnud :D true true

well well well tsau siis ! :) olge tublid ja paid ja rõõmsad ja toredad...PANIMAJEŠ?!?

No comments:

Post a Comment