The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, August 17, 2010

wooooooopidoooooo :)

Teate, mul pole ikkkkkka korterit. Aga hetkel mul hea tuju ja see ajab naerma. Kuidas saab ühe asjaga nii sitasti minna. Ometi ma tegelen ja uurin ja...aga hetkel on asjad selle taga, et maaklerid, kes hädasti raha vajavad ja kortereid julmalt pakuvad...ei helista mulle kui tõenäolisele üürijale tagasi. Jobuuuuuuuuuud ! Samas...neil on kiire töö ja pean ka aru saama. Kuigi ma hästi ei saa, tee mis sa hing tahad :D
Noh, nädalake veel aega.
Mis veel ? eelmine kord sissekannet tehes ei maininud, et käisin nõelravis :) päris tore oli, päris valus oli. Aga ma tunnen ennast ikka rahulikumana ja mu hingesopis paiknevad mured hakkavad vist ära lahenema. Igati viis pluss. Ei teagi kas asi on minus ja minu tahtes või tõesti nõelad ja erinevad hiina meditsiiniga tutvust teinud tegelased hakkavad maailma päästma. Või on nii, et peab olema tahtmist ja usku...ja siis tulevad kõik need määdšik asjad mängu.

Vott
Maniküüri peaks tegema. Ja eile..käisin siis poodides veits kappamas...ja ma pole pm suviläbi omale kõrvarõngaid ostnud ja olin äksi täis, et kindlasti satun ülimegavingetele peale, aga eiiiiiiii, paaaaaanikaaaaa, üldse nummisid polnud :D aga eks aeg parandab haavad ja saan üle :D
Õhtul lähen jooksma...kui vähegi saan. Mmmmmm
Ja nüüd lähen pesema ja siis lähen oma kõige lemmikumaga hängima. Isssssssssand kui hea ta on :)

no paka siis...russian people :D

No comments:

Post a Comment