The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Saturday, August 21, 2010

Päev algas ärevalt.. öösel ei saanud Mammu pisipõnni sündimise pärast üldse magada, sest teadsin, et lähen hommikul teda vaatama. Ja issand kui armas ta oli :) Imenunnu terve poiss.
Neid pisikesi kännusid ja lallusid nähes läks süda kohe soojaks ja terve maailm tundub ilus.
AGA
Ma olen maailma kõige suurem vingukott.
Esiteks ma vist ei suuda rahus oma õnne taluda, ainult kobisen ja teen tühjast draamat. Ei tea jah mis värk sellega on, ometi kainelt mõeldes tean ja tunnen, et kõik on hästi ja ise rõõmus olles veel paremgi.
Teiseks masendab mind juba tükk aega see, et ma tahaks shoppata. Ei tea mis värk sellega ka on. Tahaks kõiki uusi asju mille jaoks mul praegu raha pole. Ja ma ei näe ka, et mul lähiajal sellist raha tuleks. nukker nukker nukker
Kolmandat vist ei tule midagi. Ainult see, et tahaks juuksurisse saada ja korterit leida.
Sain oma septembri graafiku kätte. See on küll väga tore, et saab koolis ja tööl hakata käima. See Vinnis olemine on nii tüütav ja väsitav.
Jah, ma üritan vähem vinguda ja kobiseda ja iniseda. Siis ongi terve maailm täpselt niisama ilus nagu üks uus pisike kodanik siin ilmas. See on nii veider, et kõik ongi hea ja tore...ja kui sellest iga päev aru saada, siis see headus ja toredus kolmekordistub.

Ehh, peksin vist täiega segast täna...ei tea mis värk sellega on. Igatahes loodan ma väga, et mu kallil Mammul tuleb vägev teekond oma jõmmidega :)
Ja vabandust Tanel, et sa minu terrorirünnakuid pead taluma :D

with love:
segastpeksja

No comments:

Post a Comment