The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, July 6, 2010

guuz morning party people :)
Ma ei mäleta mis ma paari viimase päeva jooksul teinud olen...seega neid uudiseid ma teile ei edasta. Vaevalt, et keegi siin nüüd pisardama hakkas selle pärast.
Igatahes täna lähen ma Tartu. Emaga läheme nõelravisse. Ja siis üks türklane tahtis minuga kokku saada haha. Aga nõelu ma kardan...see pidi küll üks väike tore torge olema, aga siiiski. Esimene kord on ikka hirmus kaks tükki. Peale seda lähen ma Loksale. Rannnnnda, võrkkiigele kiikuma, linnapeale lepsutama :D seal ole Perepood...igavesti armas koht. Jume mul on juba peal, nii et selle päevitamisega pean ma hoogu vähemaks võtma.
Tädi Kati tuli meile järgi ja lähen torkeretkele :D
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, fantazticooooooo
LOVE LOVE LOVE

No comments:

Post a Comment