The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, June 13, 2010

Oh näed, ma olen blogi täiesti unarusse jätnud. Ega ma midagi kirjutada ka ju ei oska. Vahel on tuhin...
Kadri ja Eero lähevad homme pulmareisile. Ma olen nende pärast äksi täis ja loodan südamest, et neil tuleb super super super reis :)
Nii...muidu ootan ikka veel geograafia tulemust ja iga päevaga aina närvilisemalt. Hih hih hih
Siis veel ju käisin ükspäev päälinnas...leidsin ühe perfecto kena kleidi, mille ma loomulikult saama pean. Ja siis Seks ja Linn 2...mis ma öelda oskan. See oli ülimalt hea. Mulle meeldivad filmid, mis tekitavad minus hea tunde. Kadri ütleb nende kohta väga hästi- "unistamise filmid"...see oli üks neist. Igatahes film oli täis nalja ja megailusaid kingi. Ma ootan millal juba dvd välja tuleb, et ma saaks seda uuesti näha. Pärast selliseid filme on mul isiklikult selline tunne, et ma tahan parem olla ja lähen ja vallutan maailma ja teen kõike, mida teinud pole ja haaran igast tobedast võimalusest kinni.
Käisingi seda koos Katsiga vaatamas. Pärast seda tulime mõlemad väsinuna ja koos superhea filmielamusega Vinni. Ma läksin käisin natuke peol. Ja järgmine päev tuli Triin. Käisime isa sünnipäeva puhul Eestit avastamas ja sõitsime ringi. Õed ühes pundis. Me polnud vist kunagi kuus tundi kolmekesi rääkinud. Aga väga väga mõnna oli. Hiljem tuli Tanel meile ja olime kodused.
Täna käisin meeste tantsupeol. Minu kallis onu võttis osa ja paar tuttavat nägu veel. Laulupeolt saab ise lauldes viis korda tugevama elamuse ja tunde, aga see oli ka väääga lahe. Eesti mehed on ikka tublid. Lollakaid leidub igal pool, ka siin...
Oo ja kes keegi tunneb, et sääsed teda närvi ajavad ? Kui jah, siis te pole ainsad. Ma lihtsalt saan närvivapustuse nende pärast. Mu timbud on ära söödud ja need sügelevad jäledalt.
Ja hetkel on kell palju, ma olen väsinud ja lähen tudusse. Homme ma loodan paremat ilma ja seda, et ma viitsiks tubli olla ja koristada...sellel ajal kui mu õde New Yorgis ringi chillib...

Olge ilusad ja olge head! Räägin jälle, paka

No comments:

Post a Comment