The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, May 11, 2010

üksteist

eeeeeeeeeee
Käisin koolis, tegin keemia ja ajaloo töö ära. Keemias vaja üks töö veel pos hindele teha, siis saan oma hindekese kätte. Naljakas on see, et mu esimene kursus gümnis oli 5 :) ja siis geo eksam...ma parem ei hakka rääkima.
Trenni ma ei jõudnud. Täna ega ka mitte eile...deem!
Ma tahan nii midagi asjalikku teha...hetkel tuhin peal. Geo eksamiks õppimine oleks ainus kasulik asi praegu...aga sellest ma viilin. Eksam on kahe nädala pärast.
Ma nägin täna iiiiiiiiiiiilusaid kõrvarõngaid, jalad läksid nõrgaks, süda hakkas puperdama...aga ma ei ostnud neid.
Varsti lähen tööle, pean kuni 22 püsti seisma ja naeratama :D oma ülisuures punases pusas... diskodäänsing. Ongi viimased etendused käimas.
Homme ma vist kooli ei jõuagi, osad hinded on väljas ja siis kui ma peaksin koolis olema, on mul töö. Igati jamasti...vähemalt homme ma jõuan trennis käia.
Ja kurrrrrrrrrrat mul on vaja kirjand kirjutada. Iga kooliaasta lõpus on nii loll tunne, et miks ma ei võinud natukenegi rohkem pingutada. l.o.l.l o.l.e.d M.a.a.r.j.a a.t.a a.t.a
Hea on see, et väljas on täna soe...homme peaks olema veel soem :)
Häid asju on muidugi veeeeeeeeeeeeel :) aga neid on nii palju, et ma ei jaksaks kirjutada.

Ma ei julge oma juuksei eriti pesta, ma kardan himrsasti värvi maha kulumist :D:D
No ja vihmavarju peaks ka muretsema.
Tahaks juba suvel rahuliku südamega(geo 20 punkti käes) rannas istuda ja midagi head lugeda.
Hirmus palju asju tahaks...
jaiiiixx. Ma olen kaks päeva ilma šokolaadita olnud...võimas
oi ja just siis kui mu pangakontol on jälle miniväikeolematu olukord, tuleb Halensist kiri, et mu kleidike on kohal. Ma olen laristanud ja nüüd on omg what have i done ? :D
tsau inimesed

No comments:

Post a Comment