The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, May 19, 2010

üheksateist

Kell ei äratanud mind, ma olin pannud ainult kellaaja, mitte aga käskluse heliseda :D Ja nüüd on mul 2h õppimisaega raisku läinud. Aga mul on kella 17ni aega tuupida. Otsustasin, et täna ma keemia tööd ei tee...sest see oleks ainult bingomäng. Parem õpin ja teen järgmine nädal. Ülejäänud asjad saan ma täna valmis :)
Üritan täna enne kooli mereääres veits õppida...see tundub kuidagi megaahvatlev.
Trennis pidin ma ka tublisti käima hakkama, aga olen juba teist nädalat iga päev hommikuti trenni tühistanud, kuna mulle endale jääb mulje, et ma läheks sinna, kuna ma tahan õppimisest viilida. Jah, muidugi tahan...aga seekord on asi tõsine.
Otsustasin, et käin pärast kiiret aega proovimas mis mu põlved joostes ütlevad. Ma loodan, et nad on vait, kuna ma tahaks nii nii nii väga ennast tühjaks joosta kui isu tuleb.
Ma arvan, et koolist tulles ma tšätin jälle...võib-olla...ehk...eks näis.
piip

2 comments: