The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, April 25, 2010

Piiiikkk nädalavahetus oli. Läksin juba kolmapäeval maale...neli päeva lebotamist. Tegelikult see pole üldse kiitlemist väärt. Mul on häbi häbi püksis käbi. Peaaegu 19 aastane peaks ikka iga päev kasulikke asju tegema. Ma hakkan süümekaid alati pühapäeva õhtul tundma :)
Aeroobikasse ma ka ennast bronnida ei saa sellel nädalal, kuna mul need õigused kaheks nädalaks ära võetud. Ma küll ei tea miks, sest enda arust olen ma kõik õigesti teinud. Kui trenni pole läinud, olen selle eelnevalt kenasti ära tühistanud. Ma ei tea mis on bronn.ee vigastus.
Täna on kool. Kool hakkab kell 17. Eelmine nädal oli mata töö, millest ma oleks äärepealt kõrvale viilinud, aga tänu oma armsale Laurale, sain ma selle arvatavasti tehtud...kui veab siis päris pirakale hindele ka :) hihihihii...matas võib vusserdada. Keemias ja füüsikas ka. Koolis on suht lebo...aga nagu ikka võiks ise tublim olla. fucccck nagu, ma paneks panniga pähe endale kui ma mõtlen kuidas ma koguaeg geo õppimisest viilin.
Neljapäeval on töööö :) :) :) :) :) :) :)
Terve pikk päev muusikali, niiiiiiiiiiiiiiiiiice. Siis saab hilja koju.
Ma nägin täna öösel nii imelikku und. Tegelikult mitu imelikku unenägu oli. Ühes olin ma mull :) seebimull...ja ma rääkisin teise mulliga juttu. See teine mull oli lastekodu laps.
Ja siis oli mul nukker kõigi laste pärast, kes ilma emata-isata peavad olema. Emaga rääkisime, et meil õdedega väga vedanud. Mitte, et mulle see poleks meeldinud või ei meeldi, aga kui ma neile mõtlen, kellel pole kodu olnud, siis mul on röövli tunne. see selleks, ma natuke juhmard vahepeal jah :D
Madonna üürgab mul täiest kõrist...ja inglise keel tahab nats õppimist.
A täna on ju päike väljas :)

No comments:

Post a Comment