The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Monday, April 19, 2010

jah veh

PALJU ÕNNE ULLA :)

Ndv käisin siis Tartus ikka, pikka aega arvasin, et ei lähe..kuna ma olen vaena(ülla-ülla). Raut oli lahe, pole pikka aega nõnda purjakil olnud. Loomulikult häbi, et olin...naised ei tohi olla :D
Ringat nägi üle pika aja ja...kutil oli habe ette kasvanud, nii ammu polnud näinud :D:D:D Mammu kohta tulid täna head uudised ja nüüd ei kripelda enam südames midagi.
Valetasin...kripeldab üks asi ja ma palun andeks inimeselt kellega seoses see on :( please forgive me. Nii kole on kedagi tahtmatult haavata ja see tekitab lihtsalt jõleda tunde.
Koolis hakkab see aeg kus saab koguaeg tundidest ära ja need lõpetatakse varem ära ja peab pool tundi järgmist tundi ootama :D hästi lihtne lause tuli :D:D:D
Varsti on mullll sünnipäeeevvv, seda ei juhtuu iga päeevvvvv...tegelt mind eriti ei kõiguta. Mida vanemaks saad, seda vähem huvitab.Kunagi väiksena olid ikka päeva staar ja terve 24 tundi olid rõõmuliblikad kõhus...õnneks enam ei tehta hommikul pilti ka kui lilli antakse...need olid kõige jubedamad pildid üldse :D
üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
olgu siis,
okei ekssss ?
nagu tavai siis !!!
:D

guuzbaiiiiiiii, yo ma viin Jamesile uued kettad ära :)







to Ringa: a kus ma olen ?

No comments:

Post a Comment