The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, March 14, 2010

Miks see lumi juba ära ei või sulada ? Mul on tegelt veel miljon miks küsimust...aga nende esitamine on vist pointless, seega ma jätan nad enda teada.
Käisin juuksuris...olen nüüd tumepruun ja mul on punased salgud :) jammi...ma väga rahul. Mul on teisitpäeval keemias kontrolltöö...ma ei oska. Matemaatikas kontrolltöö...ma ei oska. Põnev eks.
Vinni on pommiauk :D vahel armas...aga täna käib see auk mulle pinda.
Mis siis siin veel rääkida ? Eile käisin korra tornis, aga tulin sealt vist umbes täpselt sama kiirelt tulema. Siis ää. Just rääkisin Annikaga...naized...võtame ennast kokku ja teeme peooooooo !!! Siku ja Katu ja Ringa jne...kes te äkki juhtute lugema, mõelge selle peale :P
Homme on jälle linnalaks üks kaks. Õnneks või õnnetuseks saan tööl käia...ja ndv linnas laiata :D
ja nagu ma juba mainisin, on koolis üüüüberlikult sitt nädal. Mis ei tapa teeb tugevaks....nädala pärast olen ma jõujunn.
Ma pean õppima nagu...aga päris viitsingi ju ?!?
Ausaltöeldes olukord on keeruline. keeruline. keeruline. keeruline. Ma tahaks midagi, aga ma ei
tea täpselt mida...see teeb alati asjad keeruliseks. onju? eksju?
Ma ei taha teha vigu...sest see teeb asjad keeruliseks. Aga ilma vigadeta on igav. Mis on see miski, mis on puudu? või äkki ma lihtsalt ei oska oma elu hinnata? sest ometigi on mul ju kõik olemas? mul endal on kõik eeldused olemas? vbl ei peaks kõike nii üksikasjalikult analüüsima? lihtsalt e.l.a.d.a suu kõrvadeni?
Tegelt kõik mis ma tahan...on olla õnnelik. Muu on tähtsusetu, täiesti kökimöki.
Mis on naljakas on see...et ma olen õnnelik, aga ma ei tunne ennast õnnelikuna.
ajuvaba :) või teine võimalus...mu koht on valges kleidis valgete seinte vahel :D jjjah, variant B värvus roheliseks :D
Ma vist peaks õigele ja valele vähem mõtlema. Sest...seda pole olemas. Ma oma kapsapeaga otsin täiuslikkust...aga hahaha...seda ei eksisteeri.
nüüd lähen võtan ma küünelaki maha ja lähen välja jalutama.
Olge õnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnelikud :)



2 comments: