The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, February 12, 2010


Ma olen haige :( juba pikemat aega läbi nagu läti raha...ja tervis ei paista ühegi nurga pealt. Mida hekki nagu ?!?

Kool tüütab ka nii ära juba...lihtsalt oosomm on seal pool päeva passida. Tänu sellele, et ma üks nädal koolist poppi tegin...on mul nii palju järeltöid vaja teha, et ouemdšiiiiiiii. Suviiiiiiiii võiks tulla :)
Oo, vahepealt siis käisin balletti vaatamas...Triinu ja Kareniga...mehed sukkpükstes. Siis oli ju superlahe Kadri vallalise pliksi õhtu :) Kõige pealt ma valetasin Katsile, et läki šoppama...aga tegelikult viisin ma ta fotostuudiosse, kus tehti talle makeup ja peale seda oli tunnine poseermine...ja ta sai sellega suurepäraselt hakkama. Siis läksime välja ja ta pidi oma jänkukostüümis müüma ära 20 muffinit...millega ta sai veel suurepärasemalt hakkama. Igatahes mina ei oleks iial arvanud, et meie Katus peitub selline vallatu jänku :) Siis läksime istuma ja istusime päris kaua. Hommikul vaatasime muidugi PS. I LOVE YOU :D väga fun oli...on mida meenutada.

Siis äää...jäin haigeks...ja olen siiamaani haige. Homme hommikul pean tööl olema, ei tahaks üldse kodust ära minna. Haigena on empsi poputamist vaja.
Varsti hakkab tööl jälle kiire aeg. hörri hörri hörri
Ja siis issake...mul eile kukkus üks väga väga tähtis tass/kruus mis iganes kildudeks. See kurvastas mind niiiiiiii südamest kohe, sest see oli suure tähendusega...aga öösel kui ma oma kinnise nina peale närvasin...tuli mulle meelde, et killud toovad õnne ;) ja äkki kui see tassike nii tähtis oli...äkki siis ma saan sitaks õnnelikuks :D jaja, raudne laks juhuu
Maal peaks käima...pole vanaema nii kaua näinud. Igast asju tahaks teha eks...Tartusse peaks ka minema. Rautttt vol 2 tulebbb :))))))))
Triin sai ka vahepeal aasta vanemaks(kõrvalkuulmine on ikka rajult metsapoole jooksnud). Tal on iluuus uus kell ja müts ka :)
mürtsu tahaks teha voh
heakene küll, mu pea juba valutab arvutist. ma ei teagi siis nüüd :)
radiridiralla pakane on valla
Sõbrapäev tuleb ka...näidake siis oma kaisukarudele kui palju te neid armastate :)
love love love love





No comments:

Post a Comment