The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, February 23, 2010

Jõudsin täna koju j.ä.l.l.e
Ma nagu ei elagi kuskil mujal :D Koolinädal oli nagu hulllllult mõttetu. Eile käisin mingi nats koolipinki nühkimas, targemaks ma eriti ei saanud. Ainult kliinilise ja bioloogilise surma kohta sain palju teada :) Täna mu loll telefon jättis mu äratamata ja seega kooli jäi minemata. Ja otsustasin, et saadan korda oma pisikese unistuse...ja hakkan vesiaeroobikas käima. Mul on siiber sellest kõigest, mis hetkel toimub...eriti mu peas. Ma ei viitsi ma ei viitsi ma ei viitsi. Mõttetu...
Ajaraiskamine...
Kõige hea maha viskamine...

aga homme ma pläran äkki millestki pikemalt. Ja hellll yeaaaah ma saan pulllllmmaaaaa !!! :D

Ja Siku...mul on hea meel, et sa ka mu maailma igavaima blogi avastasid :)

No comments:

Post a Comment