The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, January 8, 2010

täna on loll päev...ma olen mingi täielik masekalle.
Esiteks tunnen ma seda, et ma olen nii araks muutunud...ja julguse puudumise pärast jäävad paljud asjad tegemata. Nii ei lähe mitte eksju
Teiseks mulle tundub aina tihemini, et kõik on tühi...minu elus ja teised inimesed tunduvad ka seest tühjana...päris keeruline olukord, ma arvan, et ma panen hullarisse aja kirja :)
Kolmandaks ma ei teagi...ma olen ühe lolli vea teinud...seda mitu korda korranud...ja nüüd see kraabib mind iga päev. Et mis oleks kuiiiiiiiiiii...aga ei, ma rikuks jälle kõik ära. Ma olen selles täielik spetsialist.
Neljandaks ma kuulan juba teist tundi järjest mingid imelikku laulu ja see on mul nüüd peas ka. Ma võin esineda.
Ma tahan, et see tühi tunne kaoks...sellega on nii raske olla. Kõik mured, mida saab ise muuta on selle kõrval jänese naer. Kuigi ma pole kunagi kuulnud kuidas jänkud naeravad :( ei tea mis mured jänestel on ?

vot nii on lood :) aga ei, mis siin ikka mökutada...keegi pole hingemurede kätte ära surnud eksju.
Ja häid asju on sellegipoolest ka palju :)
olge rõõmsad !

No comments:

Post a Comment