The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, January 1, 2010

kas ma tõesti olen juba korra täna kirjutanud ? Issand, see päev on kestnud terve igaviku.
Öö ja päev on täiesti sassis. Pidu on saanud kõvasti ja üle sellegi...
Uue aasta võtsin vastu Ulla juures Saustes(oli vist selline koht). Alguses oli rahulik...aga tore. Pärast voolas rahvast sisse nagu muda...ja me lahkusime kahe ajal. Loomulikult me veel koju ei läinud kallid kodanikud :)
Igatahes sel hetkel kui aasta vahetus oli mul nutt kurgus ja ma kallistasin Ringat. Mul on inimestega lihtsalt nii väga vedanud, et see ajab mu nutma. Jah, tere minu nimi on Nutt :D Oijah..kui vaid õpiks seda iga päev tähele panema, kui õnnelik inimene ma tegelikult olen. Võiks rohkem märgata...teisi ja ennast ka. Kõike head märgata.

RINKS LÄHME KÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRI :D

Noja siis veel selline lugu, et homme on arvatavasti mul palju ilusaid ja häid inimesi majas :)
kas pole tore seeeeee ????
Jah, ma tean, et ma olen maailma kõige halvem blogikirjutaja :D kohe mittttte midagi asjalikku kirjutada ei oska.
Ringa hetkel just, kui kell läheneb südaööle, kutsus mu lume sisse mängima. Oled sa loll või jaa ????
Ei...ma olen ikka möku ja ei ürita rohkem siia mingit möla kokku rääkida. Ja tegelt on nagunii aeg teki alla pugeda ja raamatut lugedaaaaa.
Olge siis inimlikud ja hoidke üksteist uuuuuel aastal uuuueeee hooogaaa !

Tsau :) Nägemist :) Kohtumiseni :) Homseni :)

No comments:

Post a Comment