The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, December 27, 2009

Ma söön ebatervislikku juustusaia, aga mis siis vist :)
Pole jälle ammu kirjutanud...häbi häbi püksis käbi. Tegelt, kiiiiiire kiiiiiire oli koguaeg, aga õnneks nüüd olen kodus ja saan kaks nädalat diivanil lebotada :) Vaheajal ma tahan kindlalt inimesi näha...eriti Annikat. Eile ma nägin Katat üle pika aja...ta on niiii armas. Armsam kui juustusai :)
Oijah ja te ei kujuta ette kui hea on kodus olla. Perekond ja jõulud ja sõbrad ja...mida veel tahta ?!?
Ma peaks täna omale telefoni saama :) ma pole nii ammu kirjutanud, ett jahh...ma kaotasin oma armsa roosa labida ära :( Õnneks saan sama numbri tagasi. Vahepeal on üldse toredaid asju juhtunud. Teatripidu oli ja...plikadega tegime mürtsu ja tööl oli ka tegelt hea käia. Aga nüüd muutub kõik...Signe, minujaoks teatri hing, kolib ära :( ja ausaltöeldes, ma pean rohkem koolile pühenduma (ma tean, et ma räägin seda iga kuu aja tagant).
OOoooo...
Ma vist lähen nüüd hüppan Triinule peale, et ta üles ärkaks :) Häid jõule saab vist veel soovida ? Enivei...HÄID JÕULE :)
Natuke on aega veel täielik si-si-si-si-sitapea olla, sest uue aasta lubadused on juba ukse taga ja paari päeva pärast nad koputavadddd ja siis peab tubliks hakkama. Ma ei isegi ei tea miks selline lubamise komme on ? Enamusel on need juba 2.jaanuaril meelest läinud. Aga kindlasti selle poole võiksime kõik tõmmelda, et paremad inimesed olla...ja seda võiks iseendale lubada iga päev voodist tõustes.

Olgu pätikari, tsau

No comments:

Post a Comment