The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Monday, December 14, 2009

:))

Tere nunnunaatorid :)
Õues on niiiii külmmmm, aga vähemalt jõudis talv kohale :) Nädal läks ikka karmilt, aina töö ja töö...koolis ei jõudnudki pm käia. Aga tänane hommik on mul vaba, käin varsti kesklinnas kinke vaatamas ja saan sekundiks isaga kokku...peale seda kooli. Ja teisiiipäääevvaalll ma kardan keemiat...ma loodan, et läheb hästi. Eile oli tööl kõige parem päev eales vist :D Nii kildu sai ja õhtul sai plikadega vähe kräud ka teha :) Ja panin eile laval käna ka normaalselt, jee :D
Uhuhuhuuu, pidin täna jooksma minema, aga vean ennast kahjuks alt. Mul pole isu. Trennisaalis pole ka isu istuda. Ühesõnaga täna jääb trenn ära. Esimest korda ma taban ära hetke kus ma hakkan vastumeelselt trenni tegema...seda ei tohi teha.
Täna öösel ma sain ka magada. Viimased päevad üldse rekordiliselt palju tunde saanud magada, olen enda üle ääretult uhke :D
Uaaa uaa uaaaaa. Reedel näeb Kairit :) ja nädalalõpus saab üldse palju läbrensit, mis on ääretult meeldiv. Aeg on natuke mürtsuuu ka teha.
Ma ei teagi nüüd ???!!!??
Joohhaaiiidddiiiii päike ka paistabbb jaa :))) Ooo ja päkapikk tõi mulle normaalselt Jägermeistrit...mida veel elult tahta ?
Tegelikult ma kooli pärast natuke mures...peaks ikka rohkem vaeva nägema. Ja ma olen natuke tujust ära kaa...ja ma ei tea miksssss, ma pole eriti rahullll endaga.
Agga ma nüüd loen raamatu kokkuvõtet netist ja siis lähen käin linnas ja siis kooli ja blablabla.
Karupüksid peab täna jalga panema, sooja pesu ja :D:D:D läkiläki käib ka asja juurde muidugi.

kell üks muna küps
kell kaks karjalaps
kell kolm tuhk ja tolm
kell neli neitsil veli
kell viis MIS SIIS ?
edasi ei mäleta :)

No comments:

Post a Comment