The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, November 8, 2009

Jah vehhh ???

Tsauplau :)
Tulin õhtuks vinni isadepäeva veetma. Pere koos.
Neljapäevast saati olin Tartus. NAIIISSSS :D
Sinna jõudes käisime Triinuga Liisa sünnipäeval. Seal oli tore, aga kõik olid tudengid...ma tundsin ennast seal väga rumalana :D Siiiis nägin oma Ringat ka :) Reedel päev oli minu jaoks tähtis...võib-olla ka uus algus. Ja õhtul olid meil mehed majas ja tegime veits pidu...käisime cts. No klubis mulle ei meeldinud eriti...aga naerda sai päris kõvasti. Eriti Svennu üle, kes alksi tarbides moondub :DDDD Sel ööl ma ei saanud eriti magada ka, Sonja hüppas ja hirmutas mind terve öö. Baby we can do it, we can do it all night :DDD
Laupäeval me olime hommikul uimased :) Vaatasime telksi ja sõime jäätist..tegime kõvasti nalja ja mul oli terve nägu šokolaadi täis :D Siis tuli Triin koju...küpsetas muffineid. Ja siis vaatasime ühte filmi...ja mõtlesime, et lähme keskööks kluppi. Olime minemas...ja siis ma ei läinud. Triin ja Ringa läksid...vabandust selle pärast, mu naised. Ma siis kodus vaatasin jälllllllle Sonjaga P.S I Love u. Sõime jogurtit ja olime lahedad. Aga lõpuks ta läks kappi ära.
Ringaga me õppisime igast asju ära. Me oskame nüüd poejärjekorras lesbinaljadega inimesi hirmutada :D
Ehhhhhhhhhhhhh, igatahes jah. Ma tunnen ennast teisiti ja paremini pärast Tartut. Mul on väga kahju, et ma viimaselajal selline olen olnud. Ma ei tujutsenud meelega.

Homme jälle kooli nagu. Ja siis neljapäeval saan jälle koju :) mõnnamõnnnnnnna.
Ja ma sain Triinult Kadri ekslõhna endale- Stelllllllaaaa (L) maailma parim
aga olks ma lähen kallistan emmet, kellel on täna nadi olla. hihihiii

KUI KAUGELE SIIIIIT ON JÄÄNUD MEIE VÄIKE PARADIIS :D:D:D:D:D
JAH VEHH ?

No comments:

Post a Comment