The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Saturday, August 15, 2009

tere-tere

Lugesin eile õhtul Katrin Poolandi blogi...ja mul tuli ka isu kirjutama hakata . Siinkohal tervitaks Katut :)

Kalendrit vaadates tuleb silme ette selline nähtus nagu- k.o.o.l. Mul on veel elamine vaja otsida ja mul on aega umbes 15 päeva :) Ma olen kolm päeva kinnisvara lehekülgedel kolanud. Ja kõik sõltub sellest, kas Mari-Liis kooli sisse saab. Ühikas oleks küll äärmiselt nadi variant. Uus kool vanalinnas on põnev :P Ja trennis saab hakata käima, jeeee . Ja tööl, kuigi septembris vist mitte eriti, graafik on juba välja ja kindlasti 97% on sellest täidetud. See aasta plaanin tööl rohkem käia. Kool hakkab mul olema e, t, k ja siis 4 vaba päeva, kus saan palju töötada. Ja kuna ma olen nii memmekas, siis kodus tahaks ka käia. Üldiselt on kooliperiood natuke huvitavam, sest siin Vinnis pole tegevust ja kolm kuud on lihtsalt jalad seinal olnud ja siis ema tuletab mulle iga kahe päeva tagant meelde, kuidas ma oma elu maha magan :D Aga sellest hoolimata, et ta oma ema kohustusi täidab, on ta mulle niiiiiiiiiii kallis.
Nüüd ma lähen Ringa juurde sõbrannatama ja hommikukohvi jooma .

1 comment:

  1. hehee, meil on peaaegu ühesugused template'd:)
    Kallid-musid!

    ReplyDelete